11 Ağustos 2009 Salı

Premium sorunlarinda yapilmasi gerekenler

Premium sorunlarinda yapilmasi gerekenler
Hangi durumlarda premium hesabim abonelik sahibidir hangi durumlarda degildir?
Her siparis sirasinda alinan hizmetin bir seferlik mi yoksa abonelik mi oldugu acikca belirtilir.

Abonelik siparisi verdim, ancak abonelik nedir?
Abonelik, alinan hizmetin alan kisi tarafindan iptal edilmedigi sürece otomatik olarak uzatilacagi anlamina gelir.

Aboneligimi baska bir hesaba devretmek istiyorum. Bu mümkün mü?
Teknik sebeplerden ötürü almis oldugunuz aboneligi baska bir hesaba aktaramazsiniz. Tek cözüm aboneliginizi iptal ettirip; almak istediginiz hesap icin yeni bir abonelik satin almaktir.

Almis oldugum premium hesap sadece bir hesabimda gecerli ve sahip oldugum tüm hesaplarda degil; bu neden böyle?
Premium hesap özellikleri sadece almis oldugunuz hesap icinde kullanilabilir. Ayrıca multi yapmak, yani birde fazla hesabınızın olması yasaktır. Takımlarınızın kapatılmasına sebep olur.

Hesap takasi sonrasinda premium hesabim silindi. Niye olmus olabilir?
Premium hesap özellikleri sadece almis oldugunuz hesap icinde kullanilabilir. Ayrıca hesap takası yasaktır.



Kredi karti ya da banka bilgilerimde degisiklik oldu, ne yapmam gerekir?
Teknik sebeplerden ötürü kredi karti bilgilerinin degistirilmesi söz konusu olamaz.Dolayisiyla aboneliginizi iptal ettirip, yeni kredi karti bilgilerinizle yeni bir abonelik almaniz gerekir.

Sistem tarafindan para hesabimdan hizmet ücreti cekilemedi, simdi ne yapmam gerekir?
Havale ya da kredi kartiyla ödemelerinde ödeme kaynakli sorun olusabilir ve hesabiniz bu sorun nedeniyle dondurulabilir. Bu durumda zaten vermis oldugunuz email adresine konunun detaylariyla ilgili bir email tarafmizdan gönderilir.

Eger bu email elinize ulasmazsa veya bu konu ile ilgili bir sorunuz olursa payment@northworks.de adresine İngilizce veya Almanca olarak mail atabilirsiniz.

Aboneligimi iptal ettirdim, hesabim bundan nasil etkilenir?
Hesabiniz abonelik iptalinden etkilenmez, bu sebepten ötürü silinmez.

payment@northworks.deadresine bir email yazdim, ancak cevap alamadim. Simdi ne yapmaliyim?
Normal sartlar altinda emaillerinize 48 saat icinde cevap verilir, ancak cevap alamadiysaniz lütfen spam klasörünüze bakiniz ve yine de bir email bulamazsaniz o zaman cekinmeden bize tekrar email atiniz.

(Lütfen email sunucunuzun tarih ve zaman ayarlarinin dogru oldugunu da kontrol ediniz)

Aboneligimi iptal ettirmek istiyorum, nelere ihtiyacim var?
payment@northworks.de adresine İngilizce veya Almanca olarak mail atabilirsiniz.

Aboneligimden sonra hesabim halen aktive edilmedi. Ne olmus olabilir?
Sistemde olusan yüklenmelerden ötürü, premium hesabinizin aktive edilmesi 24 saatten daha uzun bir zaman alabilir. Ancak hesabiniz 24 saat gectikten sonra da aktive edilmediyse lütfen payment@northworks.de adresine email atiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder